Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 26, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Leroy Merlin z kampanią wizerunkową wykorzystującą związki z futbolem

Sieć marketów Leroy Merlin przygotowała kampanię wizerunkową „Dołącz do najlepszego zespołu” wykorzystującą związki firmy z piłką nożną. Kampania ma zachęcić potencjalnych pracowników do składania aplikacji.

Następnym ruchem firmy będą filmy z udziałem pracowników centrali oraz sklepów sieci. Leroy Merlin do końca piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji (14 czerwca - 15 lipca br.) posługuje się tytułem oficjalnego sponsora reprezentacji Polski. Za spot emitowany w internecie, w tym w mediach społecznościowych, odpowiada dział korporacyjny Leroy Meriln oraz HRK. Za produkcję reklamy odpowiada Truskavka.

(MAC, 26.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.