Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 26, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

CCC rusza z kampanią skierowaną do nowej grupy odbiorców - CCC Youngsters

(screen YouTube)

W poniedziałek 26 marca rusza intensywna, nowa kampania reklamowa skierowana do młodej grupy - CCC Youngsters.

Po wprowadzeniu sezonowych kampanii reklamowych "Wiosna" i "Kids" marka CCC rozpoczyna komunikację dla młodych klientów - w wieku 19+. "Kampania Youngsters to nowy kierunek rozwoju marki CCC. Celem kampanii jest pokazanie, że w salonach CCC każdy młody wiekiem lub duchem znajdzie obuwie i dodatki dla siebie. To nowa, młoda twarz naszej marki” – wyjaśnia Marek Kmiecik, doradca zarządu ds. strategii marketingowej CCC.  

W kampanii ma być położony nacisk na fakt, że od najbliższego sezonu w sklepach firmowych znajdą się produkty uznanych marek sportowych, takich jak New Balance i Puma.

Kampania CCC Youngsters będzie prowadzona przez prawie 1,5 miesiąca na pięciu rynkach równocześnie. Te rynki to Polska, Słowacja, Czechy, Węgry i Rumunia. Działania obejmą telewizję, kino, prasę, internet i media społecznościowe, a także komunikację w sklepach: m.in. materiały POS, lightboxy oraz nośniki digital signage. Spoty i sesja zdjęciowa zostały zrealizowane miksem różnych cyfrowych i klasycznych technik. Materiały utrzymane są w innowacyjnym, modnym, dynamicznym klimacie.

W spocie wykorzystano znany już jako hymn CCC utwór Nancy Sinatry „These Boots Are Made for Walking” w nowej aranżacji przygotowanej we współpracy z młodym polskim twórcą – Duitem. Autorem kampanii jest agencja Change Serviceplan, produkcją zajęło się studio filmowe Lemon, reżyserią Państwo Rodzeństwo. Obsługa mediowa - MullenLowe MediaHub.

(AMS, 26.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.