Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 25, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Platformy społecznościowe psują wizerunek i wiarygodność mediów informacyjnych

(fot.pixabay.com)

Jak wynika z badania firmy Statista, w USA maleje wiarygodność i wizerunek mediów informacyjnych, a w znacznym stopniu odpowiadają za to media społecznościowe. 

Według badania przeprowadzonego na zlecenie Fundacji Gallup/Knight opublikowanego przez Statistę, większość platform mediowych (w tym internet, agregatory treści i platformy z treściami video UGC generowanymi przez użytkowników) przyczyniało się pozytywnie do ogólnego wizerunku mediów w USA. Wyjątek stanowią media społecznościowe. 

Przeprowadzone na 19 tys. odbiorców mediów badanie pokazuje, iż zdaniem większości Amerykanów w ciągu ostatnich 10 lat wpływ mediów społecznościowych na wizerunek mediów informacyjnych był negatywny. 58 proc. respondentów stwierdziło, że w dzisiejszych czasach "trudniej jest być dobrze poinformowanym, ponieważ użytkownicy zmuszeni są sortować i sprawdzać informacje w celu ustalenia, co jest prawdziwe lub ważne".

(MM, 25.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.