Dział: PERSONALIA

Dodano: Luty 03, 2004

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ewa Barlik dla WSiP

Ewa Barlik, była dyrektor marketingu „Rzeczpospolitej”, podjęła współpracę z pionem czasopism Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych.

Będzie się tam zajmować promocją czasopism („Świat Nauki” – polska edycja „Scientific American” oraz dziewięć tytułów metodycznych dla nauczycieli) i opracuje strategię promocyjną dla nowych projektów prasowych WSiP, m.in. „Popular Science”. (AN)

(AN, 03.02.2004)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.