Karolina Pilarczyk i Tomasz Kuchar ambasadorami Circle K
(fot. Screen z Youtube)
Kierowca driftingowy Karolina Pilarczyk i kierowca rajdowy Tomasz Kuchar zostali ambasadorami sieci stacji paliw Circle K w Polsce.
Pilarczyk i Kuchar nawiązali długoterminową współpracę - będą kreować wizerunek marki w ramach szeroko zakrojonych działań promocyjnych. Rozpoczęli pojawieniem się w kampanii "MilesPLUS uwolnij bestię". "Karolina Pilarczyk i Tomasz Kuchar to kontrastowe osobowości, reprezentujące dwie zupełnie odmienne dyscypliny – drifting i rallycross. Pomimo różnic łączy ich pasja do samochodów i wola zwyciężania. Wierzymy, że ich pozytywna energia wzmocni świadomość marki Circle K w Polsce" - komentuje Rafał Droździak, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Circle K.
21 marca br. Circle K rozpoczął kampanię telewizyjną "Motor Opera". W spocie wystąpiła amerykańska śpiewaczka sopranowa Jenufa Gleich, która wspólnie z tak zwaną samochodową orkiestrą wykonuje utwór "Walkiria" Richarda Wagnera.
(IKO, 22.03.2018)