"Sukces" zmienia szatę graficzną
30.06.2006, 09:26
Miesięcznik "Sukces" (Multico-Press) w lipcowym numerze wprowadził zmiany w layoucie.
Najnowsze wydanie ma odświeżoną okładkę i logo, a wewnątrz pisma redakcja testuje inne sposoby łamania tekstów i wprowadza nowe elementy graficzne. – Teksty są inaczej łamane, magazyn jest bardziej kolorowy, ale to jeszcze nie jest jego docelowy kształt – zaznacza Monika Luft, od maja redaktor naczelna tytułu. Zapowiada kolejne zmiany w makiecie w najbliższych wydaniach. – Docelowo, myślę, że za dwa numery, layout będzie nowocześniejszy i bardziej elegancki – mówi Monika Luft, która zastąpiła Karolinę Korwin Piotrowską (odeszła z magazynu po tym, jak z kwietniowego numeru wydawca zdecydował się wyciąć stronę z felietonem pisarki Manueli Gretkowskiej). Średnia sprzedaż ogółem ”Sukcesu” w pierwszym kwartale tego roku wyniosła 27 186 egz. (dane ZKDP).(ML, 30.06.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










