Magdalena Kozanowska i Jacek Karolak w zarządzie agencji 180heartbeats + JvM
Nowy zarząd 180heartbeats + JvM, od lewej: Magdalena Kozanowska, Marcin Gaworski, Jacek Karolak, Mikołaj Sadowski (fot. materiały prasowe)
Magdalena Kozanowska, business director w agencji 180heartbeats + Jung von Matt, awansowała na nowo utworzone stanowisko managing director & partner. Wraz z Jackiem Karolakiem, strategy directorem & partnerem, dołączają do zarządu agencji.
Zarząd 180heartbeats + JvM do tej pory tworzyli Marcin Gaworski, chief executive officer & partner oraz Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner.
Do zadań Kozanowskiej należeć ma m.in. bieżąca obsługa klientów i pozyskiwanie nowych. Kozanowska w agencji pracuje od ponad trzech lat, dotychczas na czele 12-osobowego zespołu obsługującego markę Nike. Wcześniej pracowała w J. Walter Thompson, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, Teledenmark A/S, m.in. dla TVN, NC+, Mondelez, Unilever, Bayer, Carlsberg, J&J, Nestlé, Plus i Huawei.
Karolakowi, oprócz kierowania zespołem strategii, powierzono także nadzór nad działami social i performance – ich wspólne rozwiązania mają stanowić ważną część oferty agencji. Karolak pracuje w 180heartbeats + JvM od lipca ub.r. Wcześniej kierował strategią w agencji K2, a najdłużej był związany ze Starcom MediaVest Group, gdzie zakładał dział interaktywny, a następnie zajmował się innowacyjnymi strategiami reklamowymi dla klientów grupy.
Natomiast Gaworski skupi się na rozwoju biznesu i oferty agencji - przede wszystkim o nowe technologie i wydarzenia dla marek - specjalizują się w tym agencyjne struktury Tech, Lab oraz Event. Będzie także rozbudowywał ofertę o nowe usługi – np. PR oraz zajmie się rozwojem biznesu zagranicznego.
Z kolei Sadowski będzie odpowiedzialny za przebudowę oraz większą integrację kreacji i designu, a także kreatywne wsparcie Labu. Nadal będzie też kierował działaniami PR agencji i samodzielnie prowadził wybrane projekty dla kluczowych klientów.
Zmiany w agencji są związane z planami rozwoju 180heartbeats + JvM i dążeniem do specjalizacji - m.in. w obszarze nowych technologii.
(AMS, 21.03.2018)