Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 21, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklamy Lidla najpopularniejsze na YouTube w lutym

(fot. Screen z Youtube)

Reklama Lidla z udziałem Kingi Paruzel i Food Emperora była liderem w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard w lutym 2018 roku.

W reklamie Kinga Paruzel przygotowuje ryż zapiekany z jabłkami i bezą w towarzystwie youtubera kulinarnego Food Emperora. Film został opublikowany 7 lutego br. na kanale Kuchnia Lidla w ramach serii "Kuchnia na dwa głosy" (jedna osoba gotuje, a druga doradza jej zza kamery) i został już wyświetlony prawie 567 tys. razy.
Druga w zestawieniu była reklama "Nielimitowany internet domowy od T-Mobile" (kanał TMobilePL), a trzecia - kolejna "Kuchnia na dwa głosy", tym razem z udziałem youtubera DG i jego żony, youtuberki prowadzącej kanał StylizacjeTV.
Tuż za podium uplasowała się kolejna reklama opublikowana na kanale Kuchnia Lidla, z udziałem Karola Okrasy i Pawła Małeckiego. Piąte miejsce w zestawieniu zajmuje reklama opublikowana na kanale Studio Tymbark: "Muzyczny talent show z Magdą Berendą?", w której śpiewają youtuberzy.
Zestawienie YouTube Ads Leaderboard oparte jest na danych dotyczących zaangażowania użytkowników (liczba odsłon w Polsce i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego).

(IKO, 21.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.