Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 21, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN w paśmie ”Iron Majdan” liderem rynku

TVN nowym programem z udziałem Małgorzaty Rozenek-Majdan i Radosława Majdana wygrywa z konkurencją (fot. TVN)

Średnio 974,6 tys. widzów ogląda w TVN reality show ”Iron Majdan” z udziałem Małgorzaty Rozenek-Majdan i Radosława Majdana.

Pokazując nowy program (w poniedziałki o 22.30, od 5 marca), TVN ma 11,32 proc. udziału w rynku – najwięcej spośród telewizji z tzw. wielkiej czwórki. Udział TVP 2 w tym czasie wynosi 8,5 proc., Polsatu – 7,04 proc., a TVP 1 – 2,5 proc. W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) udział TVN jest wyższy i wynosi 18,03 proc.
W programie "Iron Majdan" Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan są w podróży dookoła świata. Odwiedzają dziesięć miejsc, a cel pobytu i zadania w nim do wykonania poznają w ostatniej chwili.
TVN przed reality show ”Iron Majdan” emituje piąty sezon serialu ”Druga szansa”, który śledzi średnio 1,67 mln widzów (12,55 proc. udziału w rynku; 15,05 proc. w grupie komercyjnej).
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 21.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.