TVN w paśmie ”Iron Majdan” liderem rynku
TVN nowym programem z udziałem Małgorzaty Rozenek-Majdan i Radosława Majdana wygrywa z konkurencją (fot. TVN)
Średnio 974,6 tys. widzów ogląda w TVN reality show ”Iron Majdan” z udziałem Małgorzaty Rozenek-Majdan i Radosława Majdana.
Pokazując nowy program (w poniedziałki o 22.30, od 5 marca), TVN ma 11,32 proc. udziału w rynku – najwięcej spośród telewizji z tzw. wielkiej czwórki. Udział TVP 2 w tym czasie wynosi 8,5 proc., Polsatu – 7,04 proc., a TVP 1 – 2,5 proc. W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) udział TVN jest wyższy i wynosi 18,03 proc.
W programie "Iron Majdan" Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan są w podróży dookoła świata. Odwiedzają dziesięć miejsc, a cel pobytu i zadania w nim do wykonania poznają w ostatniej chwili.
TVN przed reality show ”Iron Majdan” emituje piąty sezon serialu ”Druga szansa”, który śledzi średnio 1,67 mln widzów (12,55 proc. udziału w rynku; 15,05 proc. w grupie komercyjnej).
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 21.03.2018)