Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 20, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Google uruchamia fundusz, który ma wzmocnić media i osłabić dezinformację

Google poinformował, że uruchamia fundusz Google News Initiative (GNI). Koncern chce przeznaczyć 300 mln dol. na wzmocnienie mediów i walkę z dezinformacją.

Google poinformował, że uruchamia fundusz Google News Initiative (GNI). Koncern chce przeznaczyć 300 mln dol. na wzmocnienie mediów i walkę z dezinformacją.

Od 2015 roku Google prowadzi program Digital News Initiative , który ma wspierać innowacyjność technologiczną w mediach. Pod koniec lutego Google ogłosił rozpoczęcie piątej edycji DNI.

Teraz Digital News Initiative ma się stać częścią Google News Initiative. Google zapewnia, że zależy mu na umocnieniu wiarygodnych źródeł informacji w internecie i rozwoju w mediach subskrypcji cyfrowych. 

Google wprowadza też usługę Subskrybuj z Google, do której może dołączyć każdy wydawca. Polega ona na tym, że użytkownicy za pośrednictwem konta Google bedą mogli kupować treści wydawców. Google zapewnia, że większość wpływów z tego tytułu odda wydawcom.

(DNI, 20.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 21, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Frankowski ekspertem Interii na mundial w Rosji

(fot. eurosport.interia.pl)

Tomasz Frankowski, były reprezentant Polski i czterokrotny król strzelców Ekstraklasy, został oficjalnym ekspertem serwisu Eurosport.interia.pl na piłkarskie Mistrzostwa Świata w Rosji (14 czerwca - 15 lipca br.).

Dla Interii napastnik m.in. Jagiellonii Białystok i Wisły Kraków będzie komentować wydarzenia związane z mundialem, oceniać decyzje selekcjonera Adama Nawałki i grę reprezentacji. Tomasz Frankowski został ekspertem programu piłkarskiego "Szybka kontra" prezentowanego w serwisie Eurosport.interia.pl.

(MAC, 21.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo