Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 20, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jakub Bierzyński i Marcin Dec nominowani do AD wo/MAN Roku 2017

Jakub Bierzyński i Marcin Dec na liście nominowanych do AD wo/MAN Roku 2017

Do 28 marca br. trwa głosowanie w szóstej edycji konkursu AD wo/MAN Roku, organizowanego przez magazyn "Press". Ludzie reklamy wybierają w nim osobę, która zasłużyła na ten tytuł swoimi osiągnięciami zawodowymi w 2017 roku. W "Presserwisie" będziemy prezentować sylwetki osób nominowanych w konkursie.

  • Marcin Dec, CEO IPG Mediabrands Polska
    Po tym jak w 2016 roku został mianowany na prezesa IPG Mediabrands Polska, przez kolejny rok miał pod opieką dwa domy mediowe – Initiative Media i UM. Skuteczne zarządzanie nimi przy zachowaniu odrębności w obsłudze klientów zaowocowało pozyskaniem kilkunastu nowych budżetów, w tym takich firm, jak Carlsberg, UPS, Link4 i PZU.
  • Jakub Bierzyński, prezes OMD
    Udowodnił, że dobre zarządzanie firmą nie wyklucza działalności społecznej. Ma odwagę otwartego wyrażania swoich poglądów, co nie musi pomagać w prowadzeniu biznesu, ale jemu przynajmniej nie przeszkadza. Do Grupy OMD należą cztery domy mediowe, z czego dwa - OMD Macroscope i OMD Optimum Media - otrzymały tytuł Zaufania Roku 2017 przyznany przez „Press” w „Panoramie Reklamy”. Nagrodzone domy mediowe skoncentrowały się w minionym roku na dostarczeniu klientom wiedzy technologiczno-analitycznej, pozyskały nowe budżety i nie straciły żadnego z dotychczasowych klientów. A sam Jakub Bierzyński nie tylko otwarcie wyraża swe poglądy, ale wprowadza je w czyn, czego dowodem przyjęcie do własnego domu rodziny uchodźców z Tadżykistanu.

Ideą konkursu AD wo/MAN Roku jest wyróżnienie osób, których działalność zawodowa i postawa są przykładem dla wszystkich profesjonalistów z branży. Tytuł AD wo/MAN Roku przyznawany jest za: sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie.
Na stronie Adman.press.pl prezentujemy uzasadnienia wszystkich nominacji. Na kandydatów mogą głosować agencje reklamowe, agencje interaktywne i domy mediowe. Każda firma ma prawo do jednego głosu, którym wskaże od jednego do trzech nominowanych (nie mogą to być osoby zatrudnione w danej firmie lub podmiocie powiązanym strukturalnie z głosującym). Głosy przyjmowane są do 28 marca br. wyłącznie drogą elektroniczną – przez formularz zgłoszeniowy zamieszczony na stronie www.adman.press.pl. Również na tej stronie dostępny jest regulamin konkursu.
Ponadto tegorocznej edycji AD wo/MAN Roku towarzyszyć będzie konkurs dla agencji i domów mediowych na najbardziej kreatywną kampanię autopromocyjną. Zgłaszać się do niego można przez formularz na także do 28 marca. Wyniki konkursu poznamy podczas gali AD wo/MAN Roku 2017.
Głównym partnerem konkursu jest Provident Polska, partnerem Wirtualna Polska, partnerzy gali to AudioNetwork, Grandes Kochonos Digital, Villa Foksal, TViP, Miło Postproduction, Soundflower. Patroni medialni: Social Press, Marketer+.
Wyniki konkursu AD wo/MAN Roku 2017 ogłosimy 10 kwietnia w restauracji Villa Foksal w Warszawie przy ul. Foksal 3/5.

(CP, 20.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 21, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

STS przez cztery lata oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski

(fot. Screen z Youtube)

STS przedłuża kontrakt sponsorski z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Firma bukmacherska od 1 sierpnia br. do końca 2022 roku będzie posługiwać się tytułem oficjalnego sponsora reprezentacji Polski.

Logotyp STS znajdzie się m.in. na biletach, programach meczowych i ściankach do wywiadów, a przekaz informujący o sponsorowaniu pojawi się m.in. na bandach wokół boisk oraz na telebimach podczas meczów kadry. Ponadto ponad 420 punktów przyjmowania zakładów STS w całej Polsce będzie wyposażonych w elementy wystroju związane z reprezentacją Polski. STS tytułem oficjalnego sponsora ma posługiwać się m.in. w trakcie planowanych kampanii telewizyjnych.
STS z PZPN współpracuje od 2014 roku. Do tej pory był oficjalnym partnerem, od sierpnia br. awansuje do rangi oficjalnego sponsora reprezentacji, która w czerwcu weźmie udział w Mistrzostwach Świata w Rosji.

(MAC, 21.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo