Adam Nawałka w nowym spocie marki Warka
(fot. Screen z Youtube)
Grupa Żywiec do udziału w nowej odsłonie kampanii marki Warka zaprosiła trenera polskiej reprezentacji narodowej w piłce nożnej Adama Nawałkę. Kampania nawiązuje do tegorocznych Mistrzostw Świata, które odbędą się w Rosji.
W emitowanym od poniedziałku 19 marca spocie telewizyjnym z cyklu "Planeta Warka" pokazano, jak mieszkańcy Planety Warka szykują się do piłkarskiego święta pod okiem trenera Adama Nawałki.
Nowy spot reklamowy Warki wyreżyserował Maciej Kowalczuk, operatorem był Wojciech Zieliński, zrealizował go dom produkcyjny Film Produkcja, postprodukcję wykonał Lunapark, a za udźwiękowienie odpowiada Ztudio & Burza. Kreację komunikacji z udziałem Adama Nawałki przygotowała Agencja 2012. Planowaniem i zakupem zajmuje się dom mediowy Starcom. Za działania digital i w mediach społecznościowych odpowiada agencja The Digitals, a wsparcie PR zapewnia Agencja Roots.
(AMS, 20.03.2018)