Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Marzec 19, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ministerstwo Cyfryzacji wybiera agencję kreatywną i agencję PR

Ministerstwo Cyfryzacji rusza z dwoma postępowaniami - wybiera w nich agencję kreatywną i agencję PR.

Przetarg kreatywny dotyczy przygotowania strategii, koncepcji kreatywnej oraz realizacji czterech kampanii edukacyjno-informacyjnych na rzecz upowszechniania korzyści z technologii cyfrowych. Szacunkowa wartość zlecenia to 10,7 mln zł netto. Termin składania ofert mija 10 kwietnia br. Działania komunikacyjne będą realizowane do końca 2020 roku.

Z kolei przetarg PR dotyczy przygotowania strategii i realizacji działań PR w ramach tych samych kampanii edukacyjno-informacyjnych na rzecz upowszechniania korzyści z wykorzystywania technologii cyfrowych. Budżet przeznaczony na działania public relations to ponad 650 tys zł.

(AMS, 19.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.