Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 19, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Po wpisie Rihanny wartość akcji Snapchata spadła o 800 mln dol.

(screen YouTube.com)

Amerykańska piosenkarka Rihanna zareagowała na obraźliwą względem niej reklamę, która ukazała się na Snapchacie. Komentarz zamieściła na Instagramie. Akcje firmy Snap Inc. spadły na koniec dnia o 4 proc.

Rihanna poczuła się urażona reklamą mobilnej gry „Would You Rather?” („Co byś wolał?”). Użytkownikom Snapchata przedstawiono dwie opcje: „klepnięcia Rihanny” lub „uderzenia Chrisa Browna”. Chris Brown to były partner piosenkarki, którego w 2009 roku uznano winnym pobicia Rihanny.

„Próbuję zrozumieć, co chcieliście osiągnąć tym bałaganem. Chciałabym nazwać to ignorancją, ale wiem, że nie jesteście aż tak głupi. Wydaliście pieniądze, by przygotować animację czegoś, co świadomie ośmiesza ofiary przemocy domowej i zrobiliście z tego żart” – napisała w czwartek 15 marca br. na Instagramie Rihanna. Tego samego dnia na zamknięcie giełdy wartość akcji Snap Inc. spadła o 4 proc., czyli o blisko 800 mln dolarów.

Większość form reklamowych Snapchata kupowana jest przez samoobsługową platformę, a treści tam zamieszczane są następnie sprawdzane. Kontrowersyjne ogłoszenie zostało usunięte, a Snapchat wystosował przeprosiny. „Reklamę przejrzano przed publikacją i błędnie zaakceptowano, ponieważ zdecydowanie narusza nasz regulamin” – napisał Snapchat w komunikacie cytowanym przez CNN. „Ta reklama była obrzydliwa i nigdy nie powinna się ukazać na naszej platformie. Bardzo przepraszamy za ten straszny błąd i wadliwość naszego procesu akceptacji treści reklamowych” – tłumaczyła firma Snap Inc.

Incydent z Rihanną nastąpił kilka tygodni po tym, jak jedna z gwiazd reality show napisała na Twitterze, że nie będzie więcej korzystać ze Snapchata. Wtedy wartość akcji Snap inc. spadła o 1,3 mld dolarów.

(MM, 19.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 19, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marta Pawłowska dyrektorem newsroomu Onetu

Marta Pawłowska ostatnio była szefową strony głównej Gazeta.pl (fot. Albert Zawada/Onet)

Marta Pawłowska, dotychczas szefowa strony głównej Gazeta.pl (Agora SA), objęła nowo utworzone stanowisko dyrektor operacyjnej newsroomu Onetu (Grupa Onet-RAS Polska)

Jak podano w komunikacie, Marta Pawłowska przejmuje część obowiązków wykonywanych dotąd przez dyrektora segmentu Onet Pawła Jurka i dyrektora programowego Onetu Bartosza Węglarczyka.

Marta Pawłowska w mediach pracuje od 13 lat. Przez ostatnie dziesięć miesięcy była szefową strony głównej Gazeta.pl. Wcześniej była m.in. sekretarz pionu wydawniczego w Grupie Wirtualna Polska i przez dwa lata współtworzyła weekendowy magazyn Gazeta.pl, najpierw jako sekretarz redakcji i redaktorka, później jako wicenaczelna. W latach 2012-2014 pracowała jako wydawca i reporterka serwisu naTemat.pl. Publikowała m.in. w ”Dzienniku” i ”Gazecie Wyborczej”.

(KOZ, 19.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo