Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 19, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Margaret w wiosenno-letniej kampanii Deichmanna

(screen YouTube.com)

Deichmann rozpoczął kampanię promującą kolekcję butów na sezon wiosna-lato. Twarzą marki po raz kolejny została piosenkarka Margaret.

Kampania promowana jest hasłem "Bo we dwie zawsze dobrze wybierzecie" i została przygotowana w ramach ubiegłorocznej komunikacji "#DziewczynyRządzą" - działania obejmują ATL, digital (serwisy VoD, display, media społecznościowe), outdoor, materiały POS. Za kreację i strategię odpowiada agencja LiquidThread. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

(IKO, 19.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 19, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

46,3 mln zł - ekwiwalent reklamowy pierwszego numeru "Vogue"

Inne marki chętnie przerabiały okładkę pierwszego numeru "Vogue", co było szeroko komentowane w mediach (fot. materiały prasowe)

Polska edycja magazynu modowego "Vogue" (Visteria) zadebiutowała na rynku 14 lutego br. Przez miesiąc na temat "Vogue" pojawiło się w mediach 154 049 informacji, a ich wartość reklamowa wyniosła 46,3 mln zł – policzył dla nas Press-Service Monitoring Mediów.

W okresie od 13 lutego do 12 marca 2018 roku w prasie, telewizji, radiu i w serwisach internetowych pojawiło się ponad 3 tys. publikacji o "Vogue". Najwięcej w ostatnim z wymienionych mediów - 2,9 tys. materiałów. O polskiej edycji magazynu rozpisywano się w mediach społecznościowych – 151 tys. publikacji. Najwięcej wzmianek było na Instagramie (100 tys.), Facebooku (41,6 tys.), Twitterze (7,1 tys.), YouTube (1,3 tys.). Na blogach i forach internetowych opublikowano 857 materiałów. 

Szczególnym zainteresowaniem mediów cieszyła się okładka "Vogue", która wzbudziła ogromną dyskusję w internecie - jedni chwalili, inni krytykowali. Internauci zaczęli przerabiać okładkę i przekazywać dalej kolejne wersje. Dziennikarze komentowali na Twitterze: "lepszej promocji Vogue nie mógł sobie kupić - cały internet trąbi o nich".
Przez pierwszy miesiąc ukazywania się na rynku magazynu ekwiwalent reklamowy publikacji o "Vogue" wyniósł 46,3 mln zł. Z czego za reklamę w mediach tradycyjnych należałoby zapłacić 41,3 mln zł (w prasie - 33,6 mln zł, w serwisach internetowych - 6,2 mln zł, w telewizji - 965 tys. zł, w radiu - 515 tys. zł).

Z kolei ekwiwalent reklamowy w mediach społecznościowych wyniósł 5,1 mln zł. Najwięcej należałoby zapłacić za reklamę na Instagramie (2,9 mln zł) i na Facebooku (1,9 mln zł).

Tymczasem, jak policzył dla "Presserwisu" Kantar Media, wpływy reklamowe dla pierwszego numeru "Vogue" wyniosły 23,6 mln zł (dane cennikowe netto, bez uwzględnianych rabatów).

(IKO, 19.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo