"MasterChef Junior" jest najdroższą pozycją w kwietniowym cenniku TVN
19.03.2018, 08:01
W programie "MasterChef Junior" rywalizują kulinarne talenty w wieku 8-13 lat (fot. TVN)
Kulinarny talent show "MasterChef Junior" jest najwyżej wycenioną pozycją w kwietniowym cenniku reklamowym TVN.
Biuro reklamy TVN Media rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego w TVN na nadchodzący miesiąc. Za 30-sekundową reklamę przy programie ”MasterChef Junior” (w niedziele o 20) trzeba zapłacić nawet 79,3 tys. zł – o 6,4 proc. więcej, niż w kwietniu ub.r.
Wysoko wyceniono również "Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler (w czwartki o 21.30) – ceny sięgają 73,2 tys. zł (wzrost o 9,7 proc.), nowy program ”Hipnoza” prowadzony przez Filipa Chajzera (w soboty o 20) – 61,7 tys. zł oraz niedzielne ”Fakty” – 61 tys. zł (wzrost o 3,2 proc.).
(KOZ, 19.03.2018)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter