Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 19, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"MasterChef Junior" jest najdroższą pozycją w kwietniowym cenniku TVN

W programie "MasterChef Junior" rywalizują kulinarne talenty w wieku 8-13 lat (fot. TVN)

Kulinarny talent show "MasterChef Junior" jest najwyżej wycenioną pozycją w kwietniowym cenniku reklamowym TVN.

Biuro reklamy TVN Media rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego w TVN na nadchodzący miesiąc. Za 30-sekundową reklamę przy programie ”MasterChef Junior” (w niedziele o 20) trzeba zapłacić nawet 79,3 tys. zł – o 6,4 proc. więcej, niż w kwietniu ub.r.

Wysoko wyceniono również "Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler (w czwartki o 21.30) – ceny sięgają 73,2 tys. zł (wzrost o 9,7 proc.), nowy program ”Hipnoza” prowadzony przez Filipa Chajzera (w soboty o 20) – 61,7 tys. zł oraz niedzielne ”Fakty” – 61 tys. zł (wzrost o 3,2 proc.).

(KOZ, 19.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.