Dział: RADIO

Dodano: Marzec 16, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie Radio zwiększyło przychody, ale wpływy z reklam były niższe

(fot. pixabay.com)

W 2017 roku przychody Polskiego Radia wzrosły o 3,1 proc. w porównaniu z 2016 rokiem, do 297,9 mln zł – wynika ze sprawozdania spółki z wykorzystania środków abonamentowych.

Polskie Radio z abonamentu uzyskało w ub.r. 177,7 mln zł, w tym 15,7 mln zł środków będących rekompensatą za utracone w latach 2010-2017 wpływy z opłat abonamentowych z tytułu zwolnień.

W porównaniu z 2016 rokiem wpływy abonamentowe (uwzględniając rekompensatę) były o 4,06 proc. wyższe niż rok wcześniej. Stanowiły one 59,65 proc. przychodów spółki.

Przychody Agencji Reklamy w 2017 roku wyniosły 60,47 mln zł, co oznacza spadek o 0,43 proc. w porównaniu z 2016 rokiem.

(KOZ, 16.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.