Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 15, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

20 tys. zgłoszeń do pracy przy newsletterze "The New York Times"

(fot. nytimes.com/newsletters/the-edit)

"The New York Times" od stycznia poszukiwał pięciu pracowników, którzy pomogą w tworzeniu treści do "The Edit", newslettera kierowanego do studentów. Na ogłoszenie odpowiedziało 20 tys. osób.

"The Edit" powstał 5 lat temu i początkowo był zbiorem wyselekcjonowanych artykułów z New York Times, które mogłyby zainteresować studentów. Dzisiaj wzbogacany jest tematami popularnymi w mediach społecznościowych oraz wypowiedziami ekspertów. Wydawca od stycznia szukał młodych współpracowników nie tylko do tworzenia newslettera, ale też do pracy w redakcji "NYT".

"The New York Times" ma wśród młodych odbiorców reputację gazety starszego pokolenia, co zaznaczono też w ogłoszeniu. Wydawca chce to zmienić i znaleźć sposoby dotarcia do większej liczby młodych czytelników. "Wydaje mi się, że mamy miejsce na opisywanie tematów, które nie pojawiłyby się w żadnym innym miejscu w NYT. Newsletter «The Edit» jest otwarty na wszystkie formaty, zarówno na reportaże, jak i osobiste eseje" – poinformowała Lindsey Underwood, redaktor newslettera.

"The Edit" ukazuje się co dwa tygodnie. W związku z dużym zainteresowaniem wydawca planuje przyjąć więcej współpracowników niż początkowo zakładał.

(MM, 15.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.