Dział: RADIO

Dodano: Marzec 14, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zarząd Polskiego Radia: Badzio rezygnując z felietonów Stankiewicza przekroczył swoje kompetencje

Paweł Badzio (fot. Polskie Radio)

Paweł Badzio przekroczył swoje kompetencje rezygnując z felietonów Andrzeja Stankiewicza – poinformował w komunikacie zarząd Polskiego Radia. Jednocześnie podał, że Badzio od 1 marca nie pełni funkcji dyrektora Polskiego Radia 24.

”Zarząd Polskiego Radia nie został uprzedzony o tej decyzji i nie wyraził na nią zgody” – napisał zarząd w krótkim oświadczeniu rozesłanym do mediów.

Paweł Badzio zrezygnował z felietonów dziennikarza Onetu Andrzeja Stankiewicza po publikacji portalu, w której wspólnie z Andrzejem Gajcy opisali notatkę polskiej ambasady w Waszyngtonie. Napisali m.in., że "Amerykanie wprowadzili szczególne sankcje wobec polskich władz – do czasu przyjęcia zmian w ustawie o IPN prezydent ani wiceprezydent USA nie będą się z nimi spotykać".

Paweł Badzio w niedzielę powiedział nam, że to była jego decyzja, ale odmówił odpowiedzi na pytanie, jaki był jej powód. – Mam nadzieję, że się spotkamy (z Andrzejem Stankiewiczem - przyp. red.), żeby obgadać pewne rzeczy – uciął rozmowę.

Felietony Andrzeja Stankiewicza pojawiały się w Polskim Radiu 24 od września 2016 roku.

(KOZ, 14.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: RADIO

Dodano: Marzec 14, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio Zet z najniższą słuchalnością w historii

(fot. pixabay.com)

W najnowszej fali badania Radio Track słuchalność Radia Zet po raz pierwszy w historii spadła poniżej 12 proc.

Liderem badania Radio Track realizowanego przez Kantar Millward Brown w fali grudzień ub.r. - luty br. był RMF FM. Osiągnął 26,9 proc. udziału w czasie słuchania wobec 24,9 proc. w analogicznym okresie rok wcześniej.

Z kolei słuchalność Radia Zet rok do roku spadła z 12,9 proc. do 11,7 proc. – to najsłabszy rezultat rozgłośni w historii tego badania.

Udział Programu I Polskiego Radia zmniejszył się z 9,1 proc. do 7,4 proc., a Programu III – z 7,8 proc. do 5,7 proc.

(KOZ, 14.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo