Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Apple kupił Texture – platformę dla magazynów działającą w modelu Netflixa

(fot.pixabay.com)

Apple stawia pierwsze kroki w sektorze magazynowym dzięki przejęciu Texture - cyfrowej platformy oferującej użytkownikom nieograniczony dostęp do ulubionych tytułów w cenie 9,99 dol. miesięcznie.

Press

Usługa będąca swoistym Netflixem dla prasy zawiera ponad 200 największych amerykańskich magazynów (pochodzących m.in. od takich wydawców jak Condé Nast, Hearst, Meredith i News Corp), które mogą być czytane od początku do końca w zamkniętej formie, bądź poprzez sekcję artykułów rekomendowanych przez pracowników Texture.

Cytowany przez serwis Recode Eddy Cue, wiceprezes Apple, powiedział: „Dbamy o jakość dziennikarstwa pochodzącego z zaufanych źródeł i pomagamy czasopismom tworzyć pięknie zaprojektowane i angażujące artykuły dla użytkowników”.
Nie ma informacji na temat ceny zapłaconej przez Apple za zakup Texture, ale firmy, które zainwestowały 50 mln dol. we właściciela Texture, Next Issue Media, mają odzyskać swój wkład.

Platforma Texture powstała w 2010 r. we współpracy takich wydawców jak m.in. Condé Nast, Hearst, Meredith, Rogers Media i KKR. Dwa lata temu Texture został wybrany przez App Store w gronie najlepszych aplikacji roku. Nie wiadomo, jaki los czeka aplikację Texture na innych platformach niż iOS.

(MM, 13.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.