Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 29, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W lipcu ruszy kampania przyprawy Kamis Fit Up

Pod hasłem "Smukła linia naturalnie" ruszy w lipcu kampania przyprawy Kamis Fit Up (Kamis-Przyprawy SA).

O tym, że przyprawa z dodatkiem błonnika kierowana do kobiet dbających o sylwetkę pojawi się na rynku, informowaliśmy w ”Presserwisie” 23 czerwca. Kampania produktu rozpocznie się w lipcu i obejmie prasę dla kobiet (”Twój Styl”, ”Wysokie Obcasy” - sobotni dodatek do ”Gazety Wyborczej”, ”Zwierciadło”, ”Claudia”, ”Olivia”, ”Viva!”, ”Gala”, ”Cosmopolitan”, ”Elle”, ”Vita”, ”Naj”, ”Shape”, ”Uroda”, ”Pani”, ”Glamour”) oraz tygodniki opinii (”Newsweek Polska” i ”Przekrój”). W kampanii wykorzystane zostaną advertoriale oraz tradycyjne layouty reklamowe. Opakowania linii Fit Up zaprojektowała agencja Dragon Rouge. Kampanię przygotowały agencja reklamowa QST Advertising i dom mediowy MediaCom Warszawa.

(MŁ, 29.06.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.