Dział: PRASA

Dodano: Marzec 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dziennikarki w czołówce rankingu „Wprost” Najbardziej Wpływowych Polek

Monika Olejnik z TVN 24, Elżbieta Jaworowicz z TVP oraz Dorota Wellman znalazły się w czołówce rankingu Najbardziej Wpływowe Polki 2018, opublikowanego w tygodniku „Wprost”.

Pierwsze miejsce zajęła była premier Beata Szydło, ma którą wskazało 18 proc. respondentów. Dwa kolejne miejsca zajęły dziennikarki Monika Olejnik (12,2 proc.) i Elżbieta Jaworowicz (5,9 proc.). Na piątym miejscu uplasowała się Dorota Wellman (4,9 proc.), na dziewiątym – Magda Gesler, restauratorka znana z TVN, a na 11. - Martyna Wojciechowska.

Wyniki rankingu zostały oparte na podstawie badania przeprowadzonego na panelu Ariadna na ogólnopolskiej próbie 1064 osób.

(12.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Tygodnik Powszechny" podnosi ceny prenumeraty

Prenumerata "Tygodnika Powszechnego" w dotychczasowej cenie będzie dostępna do 20 marca br.

"Tygodnik Powszechny" (wydawca Tygodnik Powszechny) od 21 marca 2018 roku podnosi ceny prenumeraty krajowej - średnio o 11 proc. Wydawca tłumaczy to 60-procentową podwyżką kosztów wysyłki przez Pocztę Polską.

Tygodnik ma dwa rodzaje prenumeraty krajowej - "ekonomiczna" kosztuje 99 zł (za kwartał), 189 zł (półrocze), 299 zł (rok), a "priorytetowa" odpowiednio: 109 zł, 209 i 349 zł.

"Ze względu na niespodziewaną podwyżkę kosztu wysyłki prenumeraty wprowadzoną przez Pocztą Polską - zostaliśmy zmuszeni do zmiany cenników. Dokładamy wszelkich starań, by podwyżka była jak najmniej dotkliwa" - informuje "Tygodnik Powszechny" na swojej stronie internetowej.

Za wysyłkę prenumeraty za pośrednictwem Poczty Polskiej odpowiada drukarnia Quad Graphics w Wyszkowie. Jak tłumaczy dyrektor wydawnictwa Jacek Ślusarczyk, po zeszłorocznej podwyżce, w lutym br. poczta podniosła cenę wysyłki prenumeraty zwykłej o 60 proc. "O zamiarze wprowadzenia tegorocznej podwyżki dowiedzieliśmy się od przedstawicieli Quad Graphics z początkiem stycznia. Skala estymowanej wówczas podwyżki przekraczała 120 proc. W ciągu jednego roku podwyżki wysyłki prenumeraty wprowadzone przez Pocztę Polską przekroczyły łącznie poziom 100 proc. W tej chwili koszty wysyłki stanowią ponad jedną trzecią ceny prenumeraty" - podkreśla dyrektor wydawnictwa.

Press

"Monopol Poczty Polskiej jest w tej chwili na rynku obsługi prenumeraty zupełny, a ogromna większość wydawców prasy w Polsce znalazła się w pożałowania godnym położeniu" - ocenia Jacek Ślusarczyk.

Nowy cennik zostanie opublikowany w najnowszym numerze tygodnika 20 marca br., w którym będą także szczegóły nowej oferty - rocznej prenumeraty specjalnej dla juniorów i seniorów.

Jak informuje wydawca, w br. liczba prenumerat "Tygodnika Powszechnego" przekroczyła poziom 7,2 tys. egz. Ponad 97 proc. to prenumeraty redakcyjne, opłacane w wydawnictwie - większość z nich to prenumeraty roczne. W 2017 roku prenumerata wydania papierowego tygodnika wynosiła średnio 7 120 egz. na numer.

"Tygodnik Powszechny" był jedynym tygodnikiem ze wzrostem sprzedaży w 2017 roku. Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy średnia sprzedaż ogółem wyniosła 24 231 egz.

(GDYJ, 13.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo