Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dorota Wellman w spocie kampanii T-Mobile

(fot. Screen z Youtube)

Współprowadząca program "Dzień dobry TVN" Dorota Wellman pojawiła się w spocie najnowszej kampanii wizerunkowej T-Mobile Polska. Kampanię przygotowała agencja FCB Bridge2Fun.

30-sekundowy spot pokazuje ludzi witających się z bliskimi po powrocie z podróży. W materiale pojawia się Dorota Wellman, która idąc wśród osób na lotnisku, podkreśla, że codziennie setki osób wracają do T-Mobile.

Dorota Wellman w latach 2015-2016, wspólnie z autorem i prezenterem telewizyjnych programów o tematyce kulinarnej Karolem Okrasą, występowała w reklamach Lidl Polska. Wellman jest też redaktor kreatywną magazynu "Well" (Wydawnictwo Bauer), który wydawany jest od lutego br.

(GDYJ, 12.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 14, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jacek Olechowski i Maciej Marasek - nominowani do AD wo/MAN Roku 2017

Jacek Olechowski i Maciej Marasek na liście nominowanych do AD wo/MAN Roku 2017

Do 28 marca br. trwa głosowanie w szóstej edycji konkursu AD wo/MAN Roku organizowanego przez magazyn "Press". Ludzie reklamy wybierają w nim osobę, która zasłużyła na ten tytuł swoimi osiągnięciami zawodowymi w 2017 roku. W "Presserwisie" prezentujemy sylwetki osób nominowanych w konkursie.

Jacek Olechowski, prezes Mediacap

Wizjoner z niesamowitym wyczuciem biznesu, otwarty na testowanie nowych rozwiązań. Grupa Mediacap w ostatnim roku zainwestowała w trzy podmioty: TalentMedia (skupiające kanały youtubowe), platformę Opinie.pl oraz platformę analityczną Plastream. Tym samym zarządzany przez niego Mediacap zmienił się z grupy komunikacji marketingowej w dynamiczny holding marketingowo-badawczy, sprawnie poruszający się po nowych mediach i technologiach. Jacek Olechowski jest prezesem Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA. Pod jego rządami stowarzyszenie zaczęło działać jeszcze prężniej. Z inicjatywy Olechowskiego IAA Polska utworzyło reklamowy okrągły stół, czego efektem jest zbiór zasad pt. „Rekomendacje dla polskiego rynku reklamy na lata 2017–2020”.

Maciej Marasek, dyrektor kreatywny i współwłaściciel 2012 Agency

Kolejny raz udowodnił, że siłą agencji są jej najlepsi ludzie. Odkąd ponownie dołączył do 2012 Agency, agencja przeżywa renesans. Udało mu się zwiększyć skład personalny niemal o połowę, ściągnąć z rynku kreatywne talenty i zbudować team umiejący pokonać w przetargach największe agencje. 2012 Agency w ciągu roku udało się zdobyć całą listę dużych budżetów, m.in. Żywca, Castoramy, Maspeksu, Horteksu, USP Zdrowie. Agencja pokazała, że jest skuteczna nie tylko w pozyskiwaniu nowych klientów, ale także potrafi zrobić reklamy na wysokim poziomie – ma na koncie Brązowego Lwa z Cannes za kampanię „Godzina jazdy na wózku” dla Akademii Auto Świat, a także nagrody na Golden Drum.

Na stronie adman.press.pl znajdują się uzasadnienia wszystkich nominacji.

Ideą konkursu AD wo/MAN Roku jest wyróżnienie osób, których działalność zawodowa i postawa są przykładem dla wszystkich profesjonalistów z branży. Tytuł AD wo/MAN Roku przyznawany jest za: sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie.

Na kandydatów mogą głosować agencje reklamowe, agencje interaktywne i domy mediowe. Każda firma ma prawo do jednego głosu, którym wskaże od jednego do trzech nominowanych (nie mogą to być osoby zatrudnione w danej firmie lub podmiocie powiązanym strukturalnie z głosującym). Głosy przyjmowane są do 28 marca br. wyłącznie drogą elektroniczną – przez formularz zgłoszeniowy zamieszczony na stronie www.adman.press.pl. Również na tej stronie dostępny jest regulamin konkursu.

Ponadto tegorocznej edycji AD wo/MAN Roku towarzyszyć będzie konkurs dla agencji i domów mediowych na najbardziej kreatywną kampanię autopromocyjną. Zgłaszać się do niego można przez formularz na Adman.press.pl także do 28 marca. Wyniki konkursu poznamy podczas gali AD wo/MAN Roku 2017. Będą wtedy także wręczane dyplomy agencjom i domom mediowym, które uzyskały specjalne wyróżnienia w "Panoramie Reklamy 2017", będącej jedynym na rynku szczegółowym podsumowaniem dokonań branży reklamowej - tym razem w 2017 roku. "Panorama Reklamy" była publikowana w pierwszym (01-02) tegorocznym magazynie "Press".

Głównym partnerem konkursu jest Provident Polska, partnerem Wirtualna Polska, partnerzy gali to AudioNetwork, Grandes Kochonos Digital, Villa Foksal, TViP, Miło Postproduction, Soundflower. Patroni medialni: Social Press, Marketer+.

Wyniki konkursu AD wo/MAN Roku 2017 ogłosimy 10 kwietnia w restauracji Villa Foksal w Warszawie przy ul. Foksal 3/5.

(CP, 14.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo