Spośród mediów tradycyjnych najpopularniejsze profile na Instagramie ma TVN
(fot. pixabay.com)
Wśród mediów tradycyjnych w lutym br. najwięcej obserwujących na Instagramie miał profil TVN. Zajął on pozycję lidera i wyprzedził profil programu TVN "Top Model Polska" - wynika z raportu firmy Sotrender. Największy, 49-procentowy wzrost obserwujących odnotował profil programu TVP 2 "The Voice Kids".
W lutym br. profil TVN obserwowało 304,57 tys. osób (wzrost o 3 proc. w porównaniu ze styczniem br.). Z kolei profil programu TVN "Top Model Polska" miał 302,46 tys. obserwujących (spadek o 0,9 proc.). Na trzecim miejscu znalazł się profil Szkola.tvn.pl (profil serialu TVN "Szkoła") – 256,57 tys. (wzrost o 0,6 proc.).
Wzrost o 49 proc. odnotował profil programu TVP 2 "The Voice Kids" (24 lutego br. był finał pierwszej edycji programu). Z wynikiem 95,98 tys. obserwujących profil przesunął się z 20. miejsca na 10.
W kategorii Prasa najwięcej obserwujących miały profile: "Glamour" – 114,20 tys. (wzrost 0,3 proc.), "Elle Poland" – 96,11 tys. (wzrost o 2 proc.) i "National Geographic Polska" – 72,26 tys. (wzrost o 1 proc.).
Wśród stacji telewizyjnych na drugim miejscu za TVN znalazł się profil Eska TV, który miał 244,06 tys. obserwujących (wzrost 0,4 proc.), a na trzecim profil TVN 24 – 94,19 tys. (wzrost o 3 proc.).
W kategorii mediów internetowych najwięcej obserwujących miał profil Angeliki Muchy (littlemooonster96), który w styczniu br. śledziło 1,26 mln internautów (wzrost o 2 proc.). Na drugim miejscu był profil Julii Kuczyńskiej (Maffashion) - 1,16 mln (wzrost o 0,6 proc.), a na trzecim miejscu znalazł się profil Ewy Grzelakowskiej-Kostoglu (Red Lipstick Monster) – 1,15 mln (wzrost o 1 proc.).
(JOK, 12.03.2018)