Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 11, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Drużyna TVN wygrała Zjazd Kreatywny

Jury Zjazdu Kreatywnego (fot. Iga Kołacz)

Drużyna TVN zwyciężyła podczas Zjazdu Kreatywnego, konkursu na najbardziej pomysłowy zjazd z góry, organizowanego w ramach Zjazdu Reklamy 2018, imprezy  zrzeszającej przedstawicieli mediów, agencji reklamowych, domów mediowych, reklamodawców i firm związanych z komunikacją marketingową.

W tegorocznym Zjeździe Reklamy, który odbył się w dniach 8-11 marca w Zakopanem, wzięło udział ponad 500 osób. - Jako organizatorzy pilnujemy, aby rzeczywiście była to impreza branżowa. Jest to ponad 500 osób stricte związanych z branżą komunikacji marketingowej. Cieszy więc prawie 40-procentowy wzrost frekwencji, a także zwiększona liczba ekip, które startowały w Zjeździe Kreatywnym, bo to oznacza, że ludzie czują tę zabawę i chcą w niej uczestniczyć – mówi Marek Szafarz, szef agencji Mediasplit.

Zjazd Kreatywny odbył się 10 marca br. pod hasłem "#wszyscykibicujemynaszym". Pierwsze miejsce zajęła drużyna TVN, drugie drużyna 4Fun. Trzecie miejsce zajęły drużyny Net Sprint i Telewizji Polskiej. Zjazdy oceniało jury w składzie Rafał Baran (4Fun Media), Zbigniew Pruski (BBC Worldwide), Żaneta Michalak (Silesion), Paweł Tyszkiewicz (Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR), Monika Zielińska (AMS) pod przewodnictwem Jakuba Furmaniaka. 

Dzień wcześniej, 88 zawodników wzięło udział w slalomie narciarskim. W rywalizacji kobiet w kategorii Narty zwyciężyła Sobolewska Katarzyna, w kategorii Snowboard – Karolina Dobrzyńska, a w kategorii mistrzowskiej kobiet - Marta Skrzypek. Wśród mężczyzn jadących na nartach najlepszy był Jarosław Chojecki. W kategorii Snowboard zwyciężył Artur Manista, a w kategorii mistrzowskiej mężczyzn - Krzysztof Mocek.

Tegorocznymi sponsorami strategicznymi byli AMS i Multikino Media, a sponsorami wspierającymi 4Fun Media i BBC Worldwide. - Większość partnerów związanych ze Zjazdem Reklamy wyraża chęć kontynuacji współpracy przy kolejnych edycjach. Zdajemy sobie sprawę z tego, że projekt ma ograniczenia, co do liczby uczestników i zaangażowanych w niego firm. Po tegorocznej edycji mam wrażenie, że jesteśmy już blisko tej granicy. Nasz cel na kolejne edycje to przede wszystkim ciągła poprawa jakości i standardu – podkreśla Marek Szafarz. 

Zjazd Reklamy 2018 odbył się po raz drugi po tym, jak reaktywowano go w 2017 roku (imprezę organizowano już w latach 2001-2012, a jej twórcami są Jakub Furmaniak i Mirosław Gawlik, właściciele agencji reklamowej Tuba Uds./N). Za organizację Zjazdu Reklamy, na podstawie zakupionej licencji, odpowiada firma Mediasplit. Patronami medialnymi byli "Press" i Radio Kampus. Kolejny Zjazd Reklamy odbędzie się w dniach 7-10 marca 2019 roku.

(IKO, 11.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.