Ok. 75 tys. sprzedanych egzemplarzy pierwszego numeru "Well" z Dorotą Wellman na okładce
Na okładce drugiego numeru "Well" także jest Dorota Wellman
Pierwszy numer miesięcznika "Well" z Dorotą Wellman na okładce (ukazał się 6 lutego br.) sprzedał się w ok. 75 tys. egz. - podaje Wydawnictwo Bauer. Wysokości nakładu na razie nie ujawnia.
Maciej Myśliwiec, medioznawca z agencji doradztwa reklamowego Social Sky, jest pozytywnie zaskoczony sprzedażą magazynu "Well". - Wydaje się, że wydawca świetnie trafił w niszę. Stworzył pismo, jakiego nie było na polskim rynku. Jednak o prawdziwym sukcesie będzie można mówić, jeśli sprzedaż utrzyma się lub wzrośnie po trzech numerach. Pamiętajmy, że pierwszemu regularnemu numerowi towarzyszyła gigantyczna kampania reklamowa – komentuje Myśliwiec.
Magazyn "Well" kosztuje 7,99 zł i ma 148 stron. Redaktor naczelną jest Magdalena Jaros-Szmidt. Cena strony reklamowej to 187 tys. zł. Pismo wydawca kieruje do "świadomych swoich potrzeb, dojrzałych kobiet, mieszkanek dużych miast, z dochodami powyżej średniej krajowej, wykształconych, poszukujących w prasie inspiracji, optymizmu, materiałów bliskich realiom życia".
(JOK, 09.03.2018)