Dział: PRASA

Dodano: Marzec 09, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ok. 75 tys. sprzedanych egzemplarzy pierwszego numeru "Well" z Dorotą Wellman na okładce

Na okładce drugiego numeru "Well" także jest Dorota Wellman

Pierwszy numer miesięcznika "Well" z Dorotą Wellman na okładce (ukazał się 6 lutego br.) sprzedał się w ok. 75 tys. egz. - podaje Wydawnictwo Bauer. Wysokości nakładu na razie nie ujawnia.

Maciej Myśliwiec, medioznawca z agencji doradztwa reklamowego Social Sky, jest pozytywnie zaskoczony sprzedażą magazynu "Well". - Wydaje się, że wydawca świetnie trafił w niszę. Stworzył pismo, jakiego nie było na polskim rynku. Jednak o prawdziwym sukcesie będzie można mówić, jeśli sprzedaż utrzyma się lub wzrośnie po trzech numerach. Pamiętajmy, że pierwszemu regularnemu numerowi towarzyszyła gigantyczna kampania reklamowa – komentuje Myśliwiec.

Magazyn "Well" kosztuje 7,99 zł i ma 148 stron. Redaktor naczelną jest Magdalena Jaros-Szmidt. Cena strony reklamowej to 187 tys. zł. Pismo wydawca kieruje do "świadomych swoich potrzeb, dojrzałych kobiet, mieszkanek dużych miast, z dochodami powyżej średniej krajowej, wykształconych, poszukujących w prasie inspiracji, optymizmu, materiałów bliskich realiom życia".

(JOK, 09.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.