Dział: PRASA

Dodano: Marzec 09, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Men's Health" to najlepiej sprzedający się tytuł dla mężczyzn

Polska edycja "Men's Health" (Motor-Presse Polska) jest liderem pod względem średniej sprzedaży w segmencie miesięczników dla mężczyzn - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy za cały 2017 rok.

"Men's Health" w 2017 roku zanotował średnią sprzedaż ogółem 36 105 egz. -  o 17,41 proc. niższą od średniej z 2016 roku. Na kolejnych miejscach były: "Playboy" (Marquard Media Polska) – 27 235 egz. (spadek o 8,24 proc.), "CKM" (Marquard Media Polska) – 19 805 egz. (spadek o 6,31 proc.), "Logo" (Agora SA) – 18 539 egz. (spadek o 16,49 proc.).

(JOK, 09.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.