Dział: PRASA

Dodano: Marzec 09, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Projekty "Wyborczej" i Gazeta.pl w finale INMA Global Media Awards 2018

Night-show "Make Poland Great Again" walczy o nagrodę w kategorii "Najlepsze wykorzystanie wideo" (screen YouTube.com)

Realizowany przez "Gazetę Wyborczą" projekt "Jutronauci" oraz dwa formaty wideo portalu Gazeta.pl - "Myk!" i "Make Poland Great Again" znalazły się na liście przedsięwzięć nominowanych do nagród INMA Global Media Awards 2018.

Projekt "Jutronauci" ma szansę na nagrodę w kategorii "Najlepsze działania PR i na rzecz społeczności". W ciągu czterech miesięcy trwania akcji redakcja "Gazety Wyborczej" przedstawiła 26 sylwetek jutronautów, czyli osób prezentujących otwarte, nowoczesne i inteligentne postawy.

Wśród nominowanych w kategorii "Najlepszy debiut marki lub produktu, tworzący nowy segment odbiorców" znalazł się format social wideo "Myk!". To seria internetowych filmików prezentujących wideo-porady online. 

Z kolei w kategorii "Najlepsze wykorzystanie wideo" o nagrodę walczy "Make Poland Great Again" - internetowy night-show informacyjny prezentujący satyryczne spojrzenie na politykę i bieżące wydarzenia, współtworzony przez duet Make Life Harder.

Do tegorocznej edycji konkursu zostało zgłoszonych 830 projektów z 39 krajów na całym świecie. O wyróżnienia w 20 kategoriach rywalizuje łącznie 195 przedsięwzięć. Wyniki konkursu poznamy 4 czerwca tego roku w Waszyngtonie podczas 88. Annual INMA World Congress.

(POL, 09.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 09, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ponad 70 proc. przychodów Springera generują biznesy cyfrowe

(fot. pixabay.com)

W 2017 roku wzrosły przychody Springera, ale zysk koncernu spadł do 378 mln euro.

Przychody niemieckiego koncernu medialnego wyniosły w 2017 roku 3,56 mld euro i były o 8,3 proc. wyższe niż w rok wcześniej. Wzrósł wynik operacyjny (EBITDA) - o 8,5 proc., do poziomu 646 mln euro. Zysk Springera wyniósł 378 mln euro i był o 16 proc. mniejszy w stosunku do 2016 roku. 

Biznesy cyfrowe odpowiadają już za generowanie 71,5 proc. przychodów Springera i 80 proc. wyniku EBITDA.

(LL, 09.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY