Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 09, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reserved z najpopularniejszym profilem handlowym na Instagramie

Profilowi Reserved na Instagramie przybywa obserwujących (screen Instagram.com)

Marka Reserved ma na Instagramie najwięcej obserwujących spośród profili firm z kategorii handel - wynika z analizy firmy Sotrender.

Na koniec lutego 2018 roku Reserved obserwowało na Instagramie 384 tys. użytkowników (o 6 proc. więcej niż na koniec stycznia). Mniej obserwujących mają:  DeeZee.pl – 324 tys. (wzrost o 2 proc.), Sinsay – 286 tys. (wzrost o 3 proc.), Local Heroes – 244 tys. (spadek o 0,5 proc.), PLNY Lala – 218 tys. (wzrost o 0,8 proc.), Mohito – 217 tys. (wzrost o 4 proc.), Pepco – 199 tys. (wzrost o 6 proc.), New Balance Poland – 198 tys. (wzrost o 0,8 proc.), Ikea Polska – 196 proc. (wzrost o 4 proc.), MISBHV – 188 tys. (wzrost o 3 proc.).

(IKO, 09.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 11, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Drużyna TVN wygrała Zjazd Kreatywny

Jury Zjazdu Kreatywnego (fot. Iga Kołacz)

Drużyna TVN zwyciężyła podczas Zjazdu Kreatywnego, konkursu na najbardziej pomysłowy zjazd z góry, organizowanego w ramach Zjazdu Reklamy 2018, imprezy  zrzeszającej przedstawicieli mediów, agencji reklamowych, domów mediowych, reklamodawców i firm związanych z komunikacją marketingową.

W tegorocznym Zjeździe Reklamy, który odbył się w dniach 8-11 marca w Zakopanem, wzięło udział ponad 500 osób. - Jako organizatorzy pilnujemy, aby rzeczywiście była to impreza branżowa. Jest to ponad 500 osób stricte związanych z branżą komunikacji marketingowej. Cieszy więc prawie 40-procentowy wzrost frekwencji, a także zwiększona liczba ekip, które startowały w Zjeździe Kreatywnym, bo to oznacza, że ludzie czują tę zabawę i chcą w niej uczestniczyć – mówi Marek Szafarz, szef agencji Mediasplit.

Zjazd Kreatywny odbył się 10 marca br. pod hasłem "#wszyscykibicujemynaszym". Pierwsze miejsce zajęła drużyna TVN, drugie drużyna 4Fun. Trzecie miejsce zajęły drużyny Net Sprint i Telewizji Polskiej. Zjazdy oceniało jury w składzie Rafał Baran (4Fun Media), Zbigniew Pruski (BBC Worldwide), Żaneta Michalak (Silesion), Paweł Tyszkiewicz (Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR), Monika Zielińska (AMS) pod przewodnictwem Jakuba Furmaniaka. 

Dzień wcześniej, 88 zawodników wzięło udział w slalomie narciarskim. W rywalizacji kobiet w kategorii Narty zwyciężyła Sobolewska Katarzyna, w kategorii Snowboard – Karolina Dobrzyńska, a w kategorii mistrzowskiej kobiet - Marta Skrzypek. Wśród mężczyzn jadących na nartach najlepszy był Jarosław Chojecki. W kategorii Snowboard zwyciężył Artur Manista, a w kategorii mistrzowskiej mężczyzn - Krzysztof Mocek.

Tegorocznymi sponsorami strategicznymi byli AMS i Multikino Media, a sponsorami wspierającymi 4Fun Media i BBC Worldwide. - Większość partnerów związanych ze Zjazdem Reklamy wyraża chęć kontynuacji współpracy przy kolejnych edycjach. Zdajemy sobie sprawę z tego, że projekt ma ograniczenia, co do liczby uczestników i zaangażowanych w niego firm. Po tegorocznej edycji mam wrażenie, że jesteśmy już blisko tej granicy. Nasz cel na kolejne edycje to przede wszystkim ciągła poprawa jakości i standardu – podkreśla Marek Szafarz. 

Zjazd Reklamy 2018 odbył się po raz drugi po tym, jak reaktywowano go w 2017 roku (imprezę organizowano już w latach 2001-2012, a jej twórcami są Jakub Furmaniak i Mirosław Gawlik, właściciele agencji reklamowej Tuba Uds./N). Za organizację Zjazdu Reklamy, na podstawie zakupionej licencji, odpowiada firma Mediasplit. Patronami medialnymi byli "Press" i Radio Kampus. Kolejny Zjazd Reklamy odbędzie się w dniach 7-10 marca 2019 roku.

(IKO, 11.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo