Dział: RADIO

Dodano: Marzec 09, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dyrektor Polskiego Radia 24 prawdopodobnie straci stanowisko

Paweł Badzio, podobnie jak wicedyrektor Robert Tekieli, jest obecnie na zwolnieniu lekarskim (fot. Polskie Radio)

W Polskim Radiu prawdopodobnie dojdzie do zmiany dyrektora Polskiego Radia 24 – dowiedział się ”Presserwis”. Według dziennikarzy stacji ze stanowiskiem pożegna się kierujący anteną Paweł Badzio.

Z naszych ustaleń wynika, że zarówno dyrektor Paweł Badzio, jak i jego zastępca Robert Tekieli są obecnie na zwolnieniach lekarskich. Czasowo anteną kieruje sekretarz redakcji Polskiego Radia 24 Joanna Turek. Prezes Polskiego Radia Jacek Sobala szuka już następcy Pawła Badzio, a ten - według naszych informatorów - ma zostać odwołany ze stanowiska. – W poniedziałek będę w pracy – tylko tyle mówi "Presserwisowi" Paweł Badzio.

Z kolei Robert Tekieli (wicedyrektorem Polskiego Radia 24 jest od maja ub.r.) może przejść na stanowisko wicedyrektora Programu I Polskiego Radia. Już wcześniej był wskazywany jako kandydat na dyrektora tej anteny. Nie udało nam się z nim skontaktować.

Paweł Badzio dyrektorem i redaktorem naczelnym Polskiego Radia 24 został pod koniec kwietnia ub.r. Odkąd zaczął kierować anteną, wzrosła jej słuchalność. Wcześniej pracował w Polskiej Agencji Prasowej, gdzie był szefem działu media i gospodarka. Związany był także m.in. z "Gazetą Bankową" (Fratria), Telewizją Republika, Radiem Wnet i Telewizją Polską.

Rzeczniczka Polskiego Radia Małgorzata Kaczmarczyk nie odpowiedziała na nasze pytania w sprawie planowanych zmian w kierownictwie Polskiego Radia 24.

(KOZ, 09.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: RADIO

Dodano: Marzec 10, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W 2017 roku zakupiono więcej odbiorników radiowych DAB+ niż w 2016 roku

(fot. Pixabay)

W 2017 roku sprzedano w Polsce 22 tys. cyfrowych odbiorników radiowych DAB+.

Jak wynika z danych GfK, udostępnionych ”Presserwisowi” przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji, oznacza to wzrost o 3,8 proc. w porównaniu z 2016 rokiem.
W 2015 roku sprzedano w Polsce 16,9 tys. odbiorników radiowych DAB+, w 2014 roku – 6,9 tys., a w 2013 roku – 2,9 tys.
Polskie Radio SA i publiczne rozgłośnie regionalne uruchomiły emisję cyfrową w październiku 2013 roku. Sygnał cyfrowy obejmuje obecnie 31 proc. powierzchni kraju i dociera do 53,8 proc. mieszkańców Polski (20,6 mln osób).

(KOZ, 10.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo