Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Talk-show Wojewódzkiego zyskał prawie 450 tys. widzów

TVN w czasie emisji talk-show jest liderem w grupie ogólnej i komercyjnej (fot. TVN)

Talk-show ”Kuba Wojewódzki” ogląda w wiosennej ramówce TVN średnio 1,38 mln widzów – o 447,9 tys. więcej, niż na początku ramówki jesiennej.

Nowy sezon programu Kuby Wojewódzkiego oglądać można od 20 lutego o niezmienionej porze – we wtorki o 22.30. Po trzech wydaniach talk-show TVN w tym czasie jest liderem rynku – zarówno wśród wszystkich widzów (15,22 proc. udziału), jak i w grupie komercyjnej (20,72 proc.). W grupie ogólnej udział TVP 2 wynosi 9,12 proc., Polsatu – 7,02 proc., a TVP 1 – 5,14 proc.
W jesiennej ramówce program Kuby Wojewódzkiego po trzech wydaniach gromadził średnio 935,9 tys. widzów (dane Nielsen Audience Measurement).

(KOZ, 08.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.