Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Talk-show Wojewódzkiego zyskał prawie 450 tys. widzów

TVN w czasie emisji talk-show jest liderem w grupie ogólnej i komercyjnej (fot. TVN)

Talk-show ”Kuba Wojewódzki” ogląda w wiosennej ramówce TVN średnio 1,38 mln widzów – o 447,9 tys. więcej, niż na początku ramówki jesiennej.

Nowy sezon programu Kuby Wojewódzkiego oglądać można od 20 lutego o niezmienionej porze – we wtorki o 22.30. Po trzech wydaniach talk-show TVN w tym czasie jest liderem rynku – zarówno wśród wszystkich widzów (15,22 proc. udziału), jak i w grupie komercyjnej (20,72 proc.). W grupie ogólnej udział TVP 2 wynosi 9,12 proc., Polsatu – 7,02 proc., a TVP 1 – 5,14 proc.
W jesiennej ramówce program Kuby Wojewódzkiego po trzech wydaniach gromadził średnio 935,9 tys. widzów (dane Nielsen Audience Measurement).

(KOZ, 08.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 09, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jeżeli Polacy zagrają w finale mundialu, TVP będzie sprzedawać spoty po pół miliona złotych

(fot. pixabay.com)

Ceny reklam w TVP 1 przy transmisjach z meczów reprezentacji Polski podczas Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Rosji dochodzą do 395 tys. zł.

Z cennika TVP obejmującego mundial wynika, że 395 tys. zł kosztuje 30-sekundowy spot w blokach reklamowych zaraz po zakończeniu pierwszej połowy i tuż przed drugą połową meczu Polska - Kolumbia (niedziela 24 czerwca br. wieczorem).

Przy meczu Polska - Senegal (we wtorek 19 czerwca po południu) ceny reklam sięgają 307 tys. zł, a przy pojedynku z Japonią (w czwartek 28 czerwca po południu) – 271,5 tys. zł.

Jeśli polska reprezentacja przejdzie do fazy grupowej, to przy meczu w 1/8 finału ceny dojdą do 428 tys. zł, w ćwierćfinale – do 461,3 tys. zł, a w przypadku półfinału i finału – 498,6 tys. zł.

– Wierzymy, że będzie spore zainteresowanie meczami Polaków i reklamodawcy będą chcieli się przy reprezentacji pokazać – tłumaczy wysokość cen Wojciech Kowalczyk, zastępca dyrektora biura reklamy TVP.

Od 7 marca pierwszeństwo zakupu reklam i pakietów sponsorskich przysługuje oficjalnym sponsorom mundialu, tydzień po tym terminie możliwość zakupu pakietów sponsorskich będą mieli pozostali reklamodawcy, natomiast 16 kwietnia rusza sprzedaż czasu antenowego dla wszystkich klientów.

– Biuro reklamy wyszło z założenia, że mecze Polaków sprzedadzą się za każde pieniądze. Cena jest wysoka – komentuje Maciej Niepsuj, buying director w domu mediowym MullenLowe MediaHub. Jego zdaniem kluczowa będzie polityka rabatowa TVP. Czy biuro reklamy sprzeda cały czas przy spotkaniach Polaków? – Przy tych cenach to ryzykowne, ale jest duża szansa, że sprzeda się wszystko – odpowiada Niepsuj.

Mundial w Rosji rozpocznie się 14 czerwca i potrwa do 15 lipca. TVP pokaże wszystkie mecze turnieju (64). Na imprezę nadawca akredytował ponad 150 osób.

Podczas Mistrzostw Europy w piłce nożnej w 2012 roku ceny reklam w TVP sięgały 277,7 tys. zł – tyle kosztował spot przed drugą połową meczu Polska - Grecja. Z kolei podczas mundialu w 2014 roku (w turnieju nie grała polska reprezentacja) reklamy przy finale wyceniano na maksymalnie 202,6 tys. zł. 

(KOZ, 09.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo