Talk-show Wojewódzkiego zyskał prawie 450 tys. widzów
08.03.2018, 21:27
TVN w czasie emisji talk-show jest liderem w grupie ogólnej i komercyjnej (fot. TVN)
Talk-show ”Kuba Wojewódzki” ogląda w wiosennej ramówce TVN średnio 1,38 mln widzów – o 447,9 tys. więcej, niż na początku ramówki jesiennej.
Nowy sezon programu Kuby Wojewódzkiego oglądać można od 20 lutego o niezmienionej porze – we wtorki o 22.30. Po trzech wydaniach talk-show TVN w tym czasie jest liderem rynku – zarówno wśród wszystkich widzów (15,22 proc. udziału), jak i w grupie komercyjnej (20,72 proc.). W grupie ogólnej udział TVP 2 wynosi 9,12 proc., Polsatu – 7,02 proc., a TVP 1 – 5,14 proc.
W jesiennej ramówce program Kuby Wojewódzkiego po trzech wydaniach gromadził średnio 935,9 tys. widzów (dane Nielsen Audience Measurement).
(KOZ, 08.03.2018)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter