Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Amerykańskie telewizje zabiegają o byłą gwiazdę NFL

(fot. pixabay.com)

Stacje telewizyjne ESPN i FOX kuszą byłą gwiazdę ligi futbolu amerykańskiego NFL Peytona Manninga. Oferują mu po 10 mln dolarów rocznie za bycie ich analitykiem. 41-latek na razie tymi ofertami nie wykazuje zainteresowania.

Manning to laureat wielu nagród, w tym pięciu dla najbardziej wartościowego zawodnika (MVP) i posiadacz olbrzymiej liczby rekordów. Do najważniejszych z nich należy zaliczyć 539 podań, po których jego koledzy z drużyny zaliczyli przyłożenie oraz łączną długość podań wynoszącą 71 940 jardów.

Jest jedynym rozgrywającym w historii NFL, który mistrzowskie tytuły wywalczył z różnymi klubami - w 2007 roku z Indianapolis Colts, a w 2016 z Denver Broncos. Po tym drugim sukcesie zakończył sportową karierę. Magazyn "Forbes" wyliczył, że w jej trakcie zarobił łącznie ok. 400 mln dolarów, wliczając zarówno wynagrodzenie za grę, jak i kontrakty reklamowe.

W jego pozyskaniu szczególnie zdeterminowana jest stacja ESPN. Straciła bowiem swojego dotychczasowego głównego analityka Jona Grudena, który wrócił do pracy szkoleniowej. Podpisał 10-letni kontrakt z Oakland Raiders na kwotę 100 mln dolarów.

(PAP, 08.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Talk-show Wojewódzkiego zyskał prawie 450 tys. widzów

TVN w czasie emisji talk-show jest liderem w grupie ogólnej i komercyjnej (fot. TVN)

Talk-show ”Kuba Wojewódzki” ogląda w wiosennej ramówce TVN średnio 1,38 mln widzów – o 447,9 tys. więcej, niż na początku ramówki jesiennej.

Nowy sezon programu Kuby Wojewódzkiego oglądać można od 20 lutego o niezmienionej porze – we wtorki o 22.30. Po trzech wydaniach talk-show TVN w tym czasie jest liderem rynku – zarówno wśród wszystkich widzów (15,22 proc. udziału), jak i w grupie komercyjnej (20,72 proc.). W grupie ogólnej udział TVP 2 wynosi 9,12 proc., Polsatu – 7,02 proc., a TVP 1 – 5,14 proc.
W jesiennej ramówce program Kuby Wojewódzkiego po trzech wydaniach gromadził średnio 935,9 tys. widzów (dane Nielsen Audience Measurement).

(KOZ, 08.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo