Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Discovery planuje uruchomienie serwisu streamingowego

(fot. pixabay.com)

Koncern medialny Discovery zasygnalizował możliwość utworzenia płatnego serwisu streamingowego o globalnym zasięgu.

David Zaslav, prezes amerykańskiego koncernu, przyznał w rozmowie z “Financial Times”, iż jego firma rozważa wprowadzenie na rynek serwisu, w którego zasobach znalazłyby się treści o charakterze lifestylowym, popularnonaukowym, przyrodniczym oraz formaty typu reality show. Zaslav potwierdził, że prace nad tym projektem trwają.

Koncern Discovery Communications, do którego należą m.in. Discovery Channel, Animal Planet, TLC i Eurosport, we wtorek 6 marca ogłosił finalizację transakcji przejęcia grupy Scripps Networks Interactive (m.in. właściciel Grupy TVN oraz kanałów HGTV, Food Network i Cooking Channel).

(LL, 08.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„GW” pod koniec ub.r. miała 133 tys. cyfrowych prenumeratorów

Na koniec ub.r. „Gazeta Wyborcza” (Agora) miała 133 tys. cyfrowych prenumeratorów – informuje serwis Wyborcza.pl.

„GW” zapewnia, że 93 proc. cyfrowych prenumeratorów ma wykupione subskrybcje na kwartał lub rok. „A w ciągu ostatnich trzech miesięcy dołączyło do nas kolejne 23 tysiące nowych, stałych czytelników” - czytamy na Wyborcza.pl.

„GW” opłaty za treści w internecie wprowadziła w 2014 roku. Według danych wydawcy, „GW” na koniec 2016 roku miała 100 tys. płatnych prenumeratorów.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że w styczniu br. średnia sprzedaż ogółem drukowanej wersji "GW" wynosiła 96 668 egz. (spadek o 18,25 proc. w porównaniu do stycznia ub.r.).

(MAK, 08.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo