Nadawca Stopklatki TV z 1 mln zł straty
Stopklatka SA, nadawca telewizji naziemnej Stopklatka TV, w ub.r. zmniejszyła przychody i zanotowała 1 mln zł straty.
Przychody spółki w porównaniu z 2016 rokiem spadły o 6,2 proc., do 27,99 mln zł. Wpływy z reklam wyniosły 27,9 mln zł (spadek o 6,2 proc.).
Strata Stopklatki SA wyniosła 1,02 mln zł wobec 47 tys. zł zysku netto rok wcześniej.
Jak podała spółka w raporcie okresowym, niższe przychody z tytułu reklam spowodowane są niższą ceną punktu ratingowego za reklamę w pierwszym półroczu ub.r. ”W ujęciu rocznym nastąpił wzrost kosztów operacyjnych, które były związane z zakupem licencji programowych” - czytamy w raporcie.
(KOZ, 08.03.2018)