Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nadawca Stopklatki TV z 1 mln zł straty

Stopklatka SA, nadawca telewizji naziemnej Stopklatka TV, w ub.r. zmniejszyła przychody i zanotowała 1 mln zł straty.

Przychody spółki w porównaniu z 2016 rokiem spadły o 6,2 proc., do 27,99 mln zł. Wpływy z reklam wyniosły 27,9 mln zł (spadek o 6,2 proc.).

Strata Stopklatki SA wyniosła 1,02 mln zł wobec 47 tys. zł zysku netto rok wcześniej.

Jak podała spółka w raporcie okresowym, niższe przychody z tytułu reklam spowodowane są niższą ceną punktu ratingowego za reklamę w pierwszym półroczu ub.r. ”W ujęciu rocznym nastąpił wzrost kosztów operacyjnych, które były związane z zakupem licencji programowych” - czytamy w raporcie.

(KOZ, 08.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.