TVN dzięki "Diagnozie" liderem w grupie komercyjnej
Główną rolę w "Diagnozie" gra Maja Ostaszewska (fot. TVN)
Serial medyczny ”Diagnoza” zaczął w TVN drugi sezon z większą widownią niż pierwszy jesienią ub.r.
TVN emisję drugiego sezonu ”Diagnozy” rozpoczął we wtorek 20 lutego br., emitowany jest podobnie jak pierwszy we wtorki o 21.30. Po trzech odcinkach gromadzi średnio 2,17 mln widzów (o 211,4 tys. więcej, niż pierwsze odcinki pierwszego sezonu).
TVN w czasie emisji nowych odcinków ”Diagnozy” ma 15,48 proc. udziału w rynku – mniej niż TVP 2 (19,94 proc.), ale więcej od Polsatu (7,24 proc.) i TVP 1 (7,2 proc.). W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) TVN jest pierwszy z udziałem na poziomie 19,12 proc. (TVP 2 ma 16,23 proc., Polsat – 9,18 proc., TVP 1 – 3,38 proc.).
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 08.03.2018)