Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN dzięki "Diagnozie" liderem w grupie komercyjnej

Główną rolę w "Diagnozie" gra Maja Ostaszewska (fot. TVN)

Serial medyczny ”Diagnoza” zaczął w TVN drugi sezon z większą widownią niż pierwszy jesienią ub.r.

TVN emisję drugiego sezonu ”Diagnozy” rozpoczął we wtorek 20 lutego br., emitowany jest podobnie jak pierwszy we wtorki o 21.30. Po trzech odcinkach gromadzi średnio 2,17 mln widzów (o 211,4 tys. więcej, niż pierwsze odcinki pierwszego sezonu).

TVN w czasie emisji nowych odcinków ”Diagnozy” ma 15,48 proc. udziału w rynku – mniej niż TVP 2 (19,94 proc.), ale więcej od Polsatu (7,24 proc.) i TVP 1 (7,2 proc.). W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) TVN jest pierwszy z udziałem na poziomie 19,12 proc. (TVP 2 ma 16,23 proc., Polsat – 9,18 proc., TVP 1 – 3,38 proc.).

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 08.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.