Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 07, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wódka Absolut Extrakt wygląda jak produkt z apteki

Absolut Extrakt wyróżnia się zieloną butelką (fot. materiały prasowe)

Wyborowa Pernod Ricard prowadzi kampanią reklamową wprowadzającą na polski rynek wódkę Absolut Extrakt.

Absolut Extrakt to wódka smakowa z kardamonem i innymi przyprawami. Wyróżnia ją charakterystyczna zielona butelka, wzornictwem nawiązująca do produktu aptecznego. 

Kampania prowadzona jest m.in. poprzez działania trade. 

Za adaptację komunikacji i grafiki na polski rynek odpowiada agencja IQ Marketing. Działaniami public relations zajmuje się agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Press

(IKO, 07.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.