Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 05, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

BuzzFeed z nowym modelem biznesowym - sprzedaje artykuły w Walmarcie

BuzzFeed, jeden z najpopularniejszych wydawców cyfrowych rozszerza swoją działalność o sprzedaż produktów kuchennych pod marką Tasty. Produkty będą sprzedawane przez jedną z największych amerykańskich sieci handlowych - Walmart.

Tasty.co to jeden z wertykalnych serwisów BuzzFeeda, dotykający tematyki gotowania i kuchni. Dociera do 540 mln odbiorców na całym świecie, za pośrednictwem Facebooka, Snapchata, YouTube i innych platform oraz przez stronę internetową i aplikację. Od tego tygodnia dziesiątki produktów marki Tasty dostępne będą w sklepach i na stronie internetowej Walmartu. W asortymencie produktów, których ceny wahają się w granicach od 4,5 do 99 dolarów, znalazły się m.in. szpatułki, blachy kuchenne i miski do miksowania. Kupić je będzie można w około 4 tys. sklepów Walmart.

Pomysł bazował na obustronnej korzyści. Sieć Walmart ma zyskać na tej współpracy, ponieważ olbrzymi zasięg BuzzFeeda pomoże przyciągnąć klientów. Z kolei sam BuzzFeed skorzysta na przetarciu nowego kanału przychodów i budowaniu relacji z bardzo silnym partnerem.

(MM, 05.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.