BuzzFeed z nowym modelem biznesowym - sprzedaje artykuły w Walmarcie
BuzzFeed, jeden z najpopularniejszych wydawców cyfrowych rozszerza swoją działalność o sprzedaż produktów kuchennych pod marką Tasty. Produkty będą sprzedawane przez jedną z największych amerykańskich sieci handlowych - Walmart.
Tasty.co to jeden z wertykalnych serwisów BuzzFeeda, dotykający tematyki gotowania i kuchni. Dociera do 540 mln odbiorców na całym świecie, za pośrednictwem Facebooka, Snapchata, YouTube i innych platform oraz przez stronę internetową i aplikację. Od tego tygodnia dziesiątki produktów marki Tasty dostępne będą w sklepach i na stronie internetowej Walmartu. W asortymencie produktów, których ceny wahają się w granicach od 4,5 do 99 dolarów, znalazły się m.in. szpatułki, blachy kuchenne i miski do miksowania. Kupić je będzie można w około 4 tys. sklepów Walmart.
Pomysł bazował na obustronnej korzyści. Sieć Walmart ma zyskać na tej współpracy, ponieważ olbrzymi zasięg BuzzFeeda pomoże przyciągnąć klientów. Z kolei sam BuzzFeed skorzysta na przetarciu nowego kanału przychodów i budowaniu relacji z bardzo silnym partnerem.
(MM, 05.03.2018)