Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 03, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

City A.M. w walce z adblockerami sięga po mikropłatności

screen cityam.com

Wydawca londyńskiej gazety o tematyce biznesowej ma nadzieję na odzyskanie części przychodu reklamowego utraconego z powodu adblockerów.

Wbudowany w Chrome adblocker został uruchomiony 15 lutego, aby pomóc uchronić użytkowników tej przeglądarki od uciążliwych form reklamy: pełnostronicowych, mrugających pop-upów i reklam zawierających samouruchamiające się audio lub video. W reakcji na tę sytuację, wydawca City A.M. postanowił skorzystać z systemu mikroopłat, by odzyskać choć część utraconego z powodu adblockerów przychodu.

Od drugiej połowy lutego użytkownicy serwisu internetowego City A.M., którzy korzystają z ad blockera, mają do wyboru dalsze przeglądanie serwisu z włączonym oprogramowaniem za 50 centów dziennie (10 centów za 15 minut) lub robienie tego za darmo, ale z widocznymi reklamami. City A.M. jest drugim po Hackney Gazette (wydawanej przez Archant) wydawcą w Londynie korzystającym z tego rozwiązania.

 

(MM, 03.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.