Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 02, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Załamanie kursu giełdowego WPP

(fot. pixabay.com)

Kurs giełdowy holdingu reklamowego WPP spadł o prawie 14 proc. po tym, jak brytyjska firma przyznała, że miała "słaby początek roku".

Notowania WPP na londyńskiej giełdzie spadły do 12,03 funtów za akcję. To największy spadek wartości kursu holdingu od 1998 roku. Załamanie notowań jest reakcją na wypowiedź prezesa WPP Martina Sorrella, który odnosząc się do wyników finansowych za 2017 rok oświadczył, że to "nie był łatwy" okres. Dodał, że br. rozpoczął się poniżej oczekiwań. 

Cytowani przez media branżowe eksperci wskazują, że rynek reklamowy dotkliwie odczuwa cięcia budżetów marketingowych, na które decyduje się coraz więcej czołowych reklamodawców m.in. P&G i Unilever.

(LL, 02.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.