Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 01, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mniej reklam w NBC

Grupa telewizyjna NBC Universal zamierza ograniczyć liczbę reklam emitowanych w najlepszym czasie reklamowym przez kanały z jej portfolio - ujawnił magazyn “Variety”.

Według pisma ograniczenie czasu trwania bloków reklamowych ma nastąpić od czwartego kwartału br. Obejmie m.in. kanały NBC, MSNBC i E!. Liczba reklam emitowanych przez nie w najlepszym czasie reklamowym ma zostać zredukowana nawet o 20 proc.

Cytowani przez “Variety” przedstawiciele NBC Universal wskazują, że decyzja o ograniczeniu reklam wynika przede wszystkim ze zmiany zachowań widzów, którzy często korzystając z płatnych serwisów streamingowych, nie są przyzwyczajeni do bloków reklamowych i coraz rzadziej akceptują je także w tradycyjnych telewizjach.

(LL, 01.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.