Serwisy sportowe Onetu w trakcie igrzysk miały najwięcej użytkowników
(fot. Korea.net/Flickr/CC BY-SA 2.0)
Podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pjongczangu, od 9 do 25 lutego, najwięcej użytkowników przyciągnęły serwisy sportowe Grupy Onet-RAS Polska - wynika z zestawienia PBI/Gemius.
Największą popularnością serwisy sportowe cieszyły się 19 lutego br. w dniu rywalizacji drużynowej skoczków narciarskich. W takiej kolejności: Onet-RAS Polska (2,16 mln), WP (1,69 mln), Gazeta.pl (932,93 tys.) oraz Interia.pl (693,24 tys.).
Pierwszego dnia igrzysk, kiedy odbywała się ceremonia otwarcia, kolejność była podobna: Onet-RAS Polska i WP (po 1,55 mln), Gazeta.pl (702,57 tys.) oraz Interia.pl (431,53 tys.). Natomiast ostatniego wyglądała to następująco: Onet-RAS Polska (2,06 mln), WP (1,8 mln), Gazeta.pl (757,47 tys.), Interia.pl (599,8 tys.).
(GDYJ, 01.03.2018)