Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 01, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ostatni dzień głosowania w konkursie AD wo/MAN Roku 2017 

Środa, 28 marca to oststni dzień głosowania w szóstej edycji konkursu AD wo/MAN Roku, organizowanego przez "Press".

Przedstawiciele środowiska reklamowego w głosowaniu agencji wybiorą osoby, które zasłużyły na ten tytuł swoimi osiągnięciami zawodowymi w 2017 roku. Tak jak w roku ubiegłym tytuły AD wo/MAN Roku przyznane zostaną dwóm osobom: przedstawicielowi agencji reklamowej oraz domu mediowego. W konkursie AD wo/MAN Roku 2017 mogą głosować agencje reklamowe, agencje interaktywne i domy mediowe.

"Press" jak co roku, po konsultacji z ponad 50 specjalistami z agencji reklamowych i domów mediowych (nominowanymi do AD wo/MAN Roku w poprzednich edycjach konkursu) przygotował listę osób nominowanych do tytułu AD wo/MAN Roku 2017.

Nominowani z agencji reklamowych:

1. Szymon Gutkowski, prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, dyrektor zarządzający DDB & tribal oraz Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

2. Jacek Olechowski, prezes Mediacap

3. Rafał Baran, wiceprezes 4fun Media, właściciela FCB Bridge2Fun

4. Maciej Marasek, dyrektor kreatywny i współwłaściciel 2012 Agency

5. Dariusz Andrian, prezes VML Poland, a także CEO Grupy Young & Rubicam Brands w Polsce.

Nominowani z domów mediowych:

1. Renata Wasiak-Sosnowska, dyrektor zarządzająca Havas Media

2. Marcin Dec, CEO IPG Mediabrands Polska

3. Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media

4. Jakub Bierzyński, prezes OMD

Ideą konkursu jest wyróżnienie osób, których działalność zawodowa i postawa są przykładem dla wszystkich profesjonalistów z branży. Tytuł AD wo/MAN Roku przyznawany jest za: sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie.

Na stronie Adman.press.pl prezentujemy uzasadnienia wszystkich nominacji. Na kandydatów mogą głosować agencje reklamowe, agencje interaktywne i domy mediowe. Każda firma ma prawo do jednego głosu, którym wskaże od jednego do trzech nominowanych (nie mogą to być osoby zatrudnione w danej firmie lub podmiocie powiązanym strukturalnie z głosującym). Głosy przyjmowane są do 28 marca br. wyłącznie drogą elektroniczną – przez formularz zgłoszeniowy zamieszczony na stronie www.adman.press.pl. Również na tej stronie dostępny jest regulamin konkursu.

Ponadto tegorocznej edycji AD wo/MAN Roku towarzyszyć będzie konkurs dla agencji i domów mediowych na najbardziej kreatywną kampanię autopromocyjną. Zgłaszać się do niego można przez formularz na Adman.press.pl także do 28 marca. Wyniki konkursu poznamy podczas gali AD wo/MAN Roku 2017.

Partnerem głównym konkursu jest Provident, Partnerem Wirtualna Polska, partnerzy Gali to AudioNetwork, Grandes Kochonos Digital, Villa Foksal, TViP, Miło Postproduction, Soundflower. Patroni medialni: Social Press, Marketer +.

Wyniki konkursu AD wo/MAN Roku 2017 ogłosimy 10 kwietnia w restauracji Villa Foksal w Warszawie przy ul. Foksal 3/5.

(CP, 01.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.