Lidl Polska liderem na Facebooku wśród profili supermarketów
(fot. pixabay.com)
Profil Lidl Polska ma najwięcej fanów na Facebooku wśród profili zaliczanych przez firmę Sotrender do kategorii Supermarkety. Profil marki Biedronka zanotował w styczniu 16 proc. wzrostu w porównaniu z grudniem ub.r.
Na koniec stycznia 2018 roku profil Lidl Polska miał 1,077 mln obserwujących (wzrost o 1 proc.). O blisko połowę mniej fanów miał profil Tesco Polska – 648,8 tys. (wzrost o 1 proc.). Trzeci w zestawieniu był profil Pepco – 557,3 tys. (wzrost o 2 proc.).
Dalej były profile: Carrefour Polska – 531,2 tys. (wzrost o 1 proc.), Kaufland Polska – 389 tys. (wzrost o 1 proc.), Biedronka – 228,4 proc. (wzrost o 16 proc.), Żabka – mały wielki sklep 192,3 tys. (wzrost o 0,5 proc.), Piotr i Paweł – strona oficjalna – 175,4 tys. (bez zmian), Netto Polska – 123,7 tys. (wzrost o 2 proc.), Polomarket – 116,5 tys. (wzrost o 1 proc.).
(IKO, 27.02.2018)