Gamerzy w kampaniach RTV Euro AGD
Gamerzy promują Lenovo Legion na YouTube (fot. materiały prasowe)
RTV Euro AGD prowadzi dwie kampanie promujące produkty gamingowe dostępne w ich sieci. Twarzami działań promocyjnych zostali gamerzy.
W kampanii marki Lenovo Legion pokazano "tajne stowarzyszenie gamerów" Legion. Działania promocyjne rozpoczęto na kanale Gimper na YouTube. Prowadzona jest akcja #JestemLegionem, w której będą uczestniczyć także gamerzy: Skyen, N3jxiom i Vibe. Uzupełnieniem kampanii są formaty bumper ad i konkurs.
Z kolei kampania "Najwyższy Level" koncentruje się na akcji promocyjnej na wybrane produkty gamingowe dostępne w sklepie Euro.com.pl. Twarzami akcji są gamerzy: Overpow, Disowskyy, IsAmUxPompa. Działania prowadzone są na YouTube, Facebooku i Twitchu. Wsparcie kampanii stanowią działania Google Display Network (z wykorzystaniem wizerunku twórców i formatów bumper ad).
Za koncepcję, strategię i realizację kampanii odpowiada sieć partnerska TalentMedia.
(IKO, 27.02.2018)