Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 27, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gamerzy w kampaniach RTV Euro AGD

Gamerzy promują Lenovo Legion na YouTube (fot. materiały prasowe)

RTV Euro AGD prowadzi dwie kampanie promujące produkty gamingowe dostępne w ich sieci. Twarzami działań promocyjnych zostali gamerzy.

W kampanii marki Lenovo Legion pokazano "tajne stowarzyszenie gamerów" Legion. Działania promocyjne rozpoczęto na kanale Gimper na YouTube. Prowadzona jest akcja #JestemLegionem, w której będą uczestniczyć także gamerzy: Skyen, N3jxiom i Vibe. Uzupełnieniem kampanii są formaty bumper ad i konkurs.

Z kolei kampania "Najwyższy Level" koncentruje się na akcji promocyjnej na wybrane produkty gamingowe dostępne w sklepie Euro.com.pl. Twarzami akcji są gamerzy: Overpow, Disowskyy, IsAmUxPompa. Działania prowadzone są na YouTube, Facebooku i Twitchu. Wsparcie kampanii stanowią działania Google Display Network (z wykorzystaniem wizerunku twórców i formatów bumper ad).

Za koncepcję, strategię i realizację kampanii odpowiada sieć partnerska TalentMedia.

(IKO, 27.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.