Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 27, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Nowosielski głosem A'Tomka w reklamach MediaMarkt

Michał Nowosielski współpracuje z Heart & Brain w zakresie kreacji reklam radiowych sieci (fot. materiały prasowe)

Michał Nowosielski, były szef kreacji BBDO Warszawa, obecnie właściciel agencji Bigthinkski, współpracuje z agencją Heart & Brain w zakresie obsługi sieci MediaMarkt.

Heart & Brain wygrała w przetargu obsługę sieci MediaMarkt w lipcu ub.r. Główne role w kampanii jej autorstwa odgrywają bohaterowie komiksu "Tytus, Romek i A’Tomek”. Heart & Brain współpracuje z Michałem Nowosielskim w zakresie kreacji reklam radiowych sieci. - Jestem twórcą i tworzywem - mówi Nowosielski. - Nie tylko jestem autorem większości reklam radiowych MediaMarkt, ale także użyczam głosu jednej z postaci. Oczywiście gram postać w okularach, czyli A'Tomka. Z kolei Tytusowi swojego głosu użyczy Jarosław Boberek. 

 

(AMS, 27.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.