Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 27, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Unilever ponownie wybrał 180heartbeats + JvM do obsługi marki Ben & Jerry’s

Unilever Polska po przetargu ponownie powierzył obsługę marki lodów Ben & Jerry’s agencji 180heartbeats + JvM.

Nowa umowa została podpisana na cały 2018 rok, w którym marka Ben & Jerry’s będzie obchodziła 40-lecie. Z tej okazji planowana jest m.in. trasa eventowa po Polsce, promująca tę markę i komunikacja dla nowych wariantów Ben & Jerry’s, które Unilever planuje wprowadzić.

Agencja 180heartbeats + JvM obsługiwała Ben & Jerry’s w 2017 roku - odpowiadała za wprowadzenie marki na polski rynek.

(AMS, 27.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.