Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 26, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przegląd budżetu kreatywnego PlayStation

(fot. pixabay.com)

Rozpoczął się przegląd regionalnego budżetu kreatywnego marki PlayStation (Sony) - podał branżowy serwis Campaign.

Przegląd dotyczy regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Obecnie za jego kreatywną obsługę odpowiada agencja 180 Kingsday z Amsterdamu. Zlecenie otrzymała w 2016 roku. Jego wartość nie została ujawniona.

(LL, 26.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.