Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 26, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Małgorzata Golińska pełnomocnikiem zarządu Kino Polska TV

Małgorzata Golińska przez 10 lat pracowała w Grupie ZPR Media (fot. materiały prasowe)

Małgorzata Golińska została pełnomocnikiem zarządu Kino Polska TV SA ds. kanałów tematycznych.

Golińska odpowiada za rozwój kanałów naziemnych spółki: Zoom TV i Stopklatka TV (41,5 proc. akcji ma Kino Polska TV).

Małgorzata Golińska przez 10 lat pracowała w Grupie ZPR Media – ostatnio jako dyrektor zarządzająca Polo TV, wcześniej była prezesem wytwórni muzycznej Lemon Records i dyrektor wydawniczą ”Super Expressu”. Zanim trafiła do ZPR, była m.in. dyrektorem zarządzającym dziennika ”Metropol” i media group managerem w domu mediowym Mindshare.

(KOZ, 26.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 27, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 2 liderem podczas ”The Voice Kids”

The Voice Kids (screen z Youtube.com)

Średnio 2,54 mln widzów oglądało w TVP 2 muzyczny talent show ”The Voice Kids”.

Dwójka pierwszy odcinek programu pokazała 1 stycznia, a kolejne były emitowane w soboty od 6 stycznia do 24 lutego br. Najwięcej widzów – 2,94 mln – przyciągnął finał.

TVP 2, pokazując ”The Voice Kids”, osiągnął 16,24 proc. udziału w rynku – najwięcej spośród wszystkich kanałów telewizyjnych. W tym czasie udział TVP 1 wyniósł 9,73 proc., Polsatu – 8,57 proc., a TVP 2 – 8,26 proc. W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) Dwójka miała 15,11 proc., podczas gdy TVN – 11,32 proc., Polsat – 10,38 proc., a TVP 1 – 8,27 proc.

Z reklam wyemitowanych wokół "The Voice of Kids" Dwójka uzyskała – według danych cennikowych – 7,5 mln zł. Program wygrała Roksana Węgiel. W nagrodę otrzymała kontrakt płytowy z Universal Music Polska i czek o wartości 40 tys. zł.

Prezes TVP Jacek Kurski zapowiedział na Twitterze, pisząc o "The Voice of Kids": ”Ciąg dalszy nastąpi".

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 27.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo