Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 26, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Disney najcenniejszą marką medialną na świecie

Disney utrzymał pozycję lidera zestawienia najcenniejszych marek medialnych (fot. pixabay)

Disney zajął pierwsze miejsce w rankingu najcenniejszych marek medialnych na świecie stworzonym przez firmę doradczą Brand Finance. 

Gigant rozrywkowy jest wyceniany na 32,6 mld dolarów. Disney pozostał liderem zestawienia pomimo spadku wartości marki o 5% w porównaniu z 2017 rokiem. Na kolejnych miejscach zestawienia znalazły się FOX (17 mld) i NBC (14,8 mld). W pierwszej dziesiątce sklasyfikowano osiem amerykańskich koncernów medialnych. Brytyjskie BBC zajęło ósme (5,6 mld), a kanadyjski Thomson Reuters dziesiątce miejsce (5,2 mld). 

W porównaniu z rankingiem z 2017 roku doszło do jednej zmiany: do dziesiątki, na dziewiątą pozycję w miejsce 20th Century Fox, wskoczył ESPN (5,3 mld). 

(PAZ, 26.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.