Bloki reklamowe przy Oscarach wyprzedane
Statuetki przyznawane w trakcie ceremonii rozdania Oscarów (fot. Prayitno / Flickr.com)
Telewizja ABC poinformowała, że sprzedała już wszystkie miejsca w blokach reklamowych przy transmisji z tegorocznej ceremonii rozdania Oscarów.
Średnia cena, jaką w tym roku reklamodawcy płacili za 30-sekundowy spot, osiągnęła rekordowy poziom 2,6 mln dol. (w ub.r. 2,5 mln). Wśród firm, które zdecydowały się na zakup czasu reklamowego przy Oscarach, są m.in. AT&T, Cadillac, Google, Rolex, Samsung, Walmart, Disney, Ferrero, General Electric, Johnson & Johnson, McDonald’s, MGM, Microsoft, Netflix, Nike, T-Mobile, Twitter i Verizon.
W ub.r. Oscary w ABC zgromadziły przed telewizorami 32,9 mln widzów - była to najmniejsza widownia transmisji z tego wydarzenia od 2008 roku. Tegoroczna ceremonia odbędzie się w niedzielę 4 marca.
(LL, 26.02.2018)